VSEBINSKI MARKETING JE VEDNO BOLJ POMEMBEN
Vsebinski marketing:
Ko vsebina dobi funkcijo
Bi rekli, da vas bolj pritegne oglas, v katerem vidite samo oglasno sporočilo kot tako – brez zgodbe, brez duše, brez srca, ali vam je ljubše (in dejansko gledljivo), če v vsebini oglasa sledite neki zgodbi, nekemu dogajanju, neki »akciji«, kateri sledi »razkritje« izdelka (ali storitve)? Prepričani smo, da bi večina izbrala drugo možnost. Prepričani smo, da vsebinski marketing deluje. Zakaj?
kaj pomeni dober vsebinski marketing
Kako vplivna je vsebina?
Vzbudi
pozornost
Informira
bralca
Navduši
bralca
Zadrži
pozornost
vsebinski marketing cenik
Cenik vsebinskega marketinga
MINI
Paket vključuje:
OSNOVNI
Paket vključuje:
MAXI
Paket vključuje:
Vaš naslednji projekt je lahko ključen.
Aktivnih Strank
Končanih projektov
Posameznikov v ekipi
Leta
Izkušenj
Vsebinski marketing
Vsebinski marketing je spoštovanje ljudi
Nemalo je oglasov, pri katerih se moramo – po zanimivi zgodbi, predstavitvi z informacijami, ki nam pridejo prav, ki jih morda »na prvo žogo« ne potrebujemo in posledično niti ne iščemo – kar malce potruditi, da dojamemo, kaj točno nam ta oglas oziroma ta ZGODBA ponuja. In to neko zadovoljstvo oziroma užitek ob spremljanju te vsebine, te zgodbe, ta izdelek tudi proda. Temu v agenciji rečemo vsebina s funkcijo. Vsebina, ki ima namen podati sporočilo oziroma predstaviti izdelek kot zgodbo. In izdelek z zgodbo je vreden veliko več, kot izdelek »sam«.
- Vsebinski marketing na družbenih omrežjih
- Infografika v vsebinskem marketingu
- Vsebinski marketing in blog
- Vsebinski marketing v video vsebinah
- Vsebinski marketing v e-novicah
- Strategije vsebinskega marketinga
Zakaj izdelavo spletnega mesta zaupati nam?
Ali ste vedeli? Več kot 92 % vseh spletnih iskanj je danes opravljenih na mobilnih napravah. To pomeni, da mora biti vaša spletna stran popolnoma prilagojena mobilnim napravam in vključevati elemente, ki so posebej zasnovani za mobilne naprave.
začinimo vaš posel z novo podobo
Vas zanima katera od naših storitev?
VSEBINSKI MARKETING V PREDNOSTI
S KAR 80 %!
Vsebinski marketing je torej način oglaševanja, pri katerem vsebino postavljamo pred sam izdelek (oziroma storitev) in katerega namen je pritegniti pozornost z zgodbo, z informacijami, z dodatnim znanjem, ki bralcu, gledalcu, poslušalcu poda nekaj več, kot zgolj izdelek. Vsebinski marketing cilja na to, da (naključna) stranka postane naš zvesti »oboževalec«. Zakaj?
Zato, ker mu vedno znova ponujamo možnost novih znanj, novih veščin in novih ugotovitev in ga tako na nek način posredno izobražujemo. In to pri ljudeh vzbuja lastno vrednost in ponos na eni ter zaupanje in všečnost do podjetja na drugi strani.
Primer s prakse: informiranje ciljne publike na socialnih omrežjih
Vsebinski marketing torej na nek način spoštuje svojega (potencialnega) kupca, saj skozi zgodbo oziroma vsebino pokaže, da ve, da ni pomemben zgolj in samo izdelek, pač pa človek oziroma dejstvo, da mu pomagaš rešiti »težavo« ter jo tudi (bolje) razumeti. In to ljudje cenimo in se tudi počutimo cenjene.
Glede na številne raziskave (eno obširnejših je pripravilo podjetje GfG – Growth from Knowledge), kar 80 % ljudi raje dobi informacije o nekem podjetju iz članka, kot pa neposredno iz oglasa.